Toyota’nın, bir çocuk ve minik bir köpeğin dayanışması ve dostluğunu konu alan yeni imaj filmi yayınlanmaya başladığı günden itibaren büyük ilgi topladı.
Toyota markasının sağladığı sevgi, cesaret, güven ve mutluluk teması çerçevesinde kurgulanan film; “Toyota’sı olsun olmasın, tüm Toyota gibi adamlara selam olsun” diyor ve izleyenleri fantastik bir dünyanın içine çekiyor.
Filmin yapımında Holywood sinemasında son dönemde revaçta olan fotorealistik animasyon tekniği kullanıldı. Animasyon ve gerçek dünyanın fantastik bir buluşması temel alınarak hayata geçirilen filmde, gerçek görüntüler animasyon tekniği ile birleştirilerek sıradışı masalsı bir dünya tüm detayları ile gözler önüne seriliyor. Ezel Akay tarafından yönetilen film, bu özelliği ile de Türk otomotiv sektöründe bir ilk olma özelliğini taşıyor.
“Toyota Gibi Adam” konseptinde daha önce 3 farklı reklam filmi hazırlayan Toyota, 4’ncü filmiyle kendinden söz ettirmeyi yine başarıyor. Reklam filmi “Toyota Gibi Adam” sloganına paralel olarak, olumlu özellikleri ile çevrelerinde saygı ve güven duyulan insanlara da göndermeler yapıyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın