Konferansta; Bayi Geliştirme Bölümü “PS (Ulusal Problem Çözme) Kategorisi-”, Sonkar Avcılar Satış Ekibi “Bayi QCC (Kalite Kontrol Çevrimi) Kategorisi”, Yedek Parça Bölümü, Satış Sonrası Pazarlama ve Servis Bölümü ile İnsan Kaynakları Bölümü “BR Kaizen (İş Reformu) Kategorisi”nde birinciliğe uzanırken, En iyi İnovasyon kategorisinde Bayi Geliştirme Bölümü ve En İyi Metodoloji kategorisinde de Yedek Parça Depo Bölümü mansiyona layık görüldüler.
Toyota tarafından tüm dünyada düzenlenen Ulusal Problem Çözme ve Kalite Kontrol Çemberi Şampiyonasıyla, şirket çalışanlarının kendilerine verilen görevlerde sürekli katma değer taşıyan sonuçlar elde ederek günlük işlerini yapmaları ve böylelikle Kaizen düşünce şekli ve bakış açısının geliştirildiği bir çalışma ortamının yaratılmasına destek olmaları amaçlanıyor. Bu yıl toplamda 18 PS takımı ve 4 Genel müdürlük QCC takımı ile birlikte 18 bayi takımı 40 proje ürettiler. 150 kişinin yoğun çaba harcayarak hazırladıkları projelerden Dubai’ye gitmeye hak kazananlar
Kaizen (İş Reformu) çalışmaları ile iş süreçlerini iyileştirmeye yönelik gerçekleştirilen ve iş stratejilerine doğrudan etki eden en iyi uygulamalarıyla yarışarak rakiplerini geride bıraktılar. Geçtiğimiz yıl Beyrut’ta düzenlenen konferansta da Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş.’yi temsil eden 7 ekip tüm projelerde birinciliğe uzanmıştı.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Yorum yazın