Chevrolet Türkiye, Mart ayında gerçekleştirdiği satış ile binek otomobil pazarında %4,04 Pazar payına sahip oldu.
Chevrolet’in Dünya üzerindeki başarısıda büyük. 2011 yılının ilk iki ayı dikkate alındığında en çok satan 3. marka konumunda yer alıyor.
Chevrolet Türkiye’nin yakalamış olduğu başarı, Chevrolet Avrupa’nın pazar payına büyük bir artı katıyor. 2011 yılının ilk çeyreğinde, 2010 yılının aynı dönemine gore %115,40 lık bir büyüme gösteren Chevrolet Türkiye’nin, Chevrolet Avrupa toplam pazarında Pazar payı %4,2 olarak gerçekleşti. Bu rakamlar ile Chevrolet Türkiye, Chevrolet Avrupa toplam satış adedine büyük bir katkı sağlamakta ve Chevrolet Avrupa’nın dahil olduğu ülkeler içinde 4. Sırada yer almaktadır.
SUV 4×4 segmentini Türkiye’de büyüten ve bu segmenti Türk halkına sevdiren Chevrolet Captiva modelinde 2011 yılının ilk çeyreğinde gerçekleştirilen 1.650 adetlik satış ile, %25,36’lık bir SUV 4×4 Pazar payına sahip olurken, pazarda satılan her dört SUV 4×4 birisi Chevrolet Captiva oldu. Bu anlamda ,Captiva SUV 4×4 segmentinde pazar payının gidişini etkileyen bir model konumundadır.
2010 yılının son çeyreğinde, Amerika pazarına girmiş ve Ocak ayında kendi segmentinde Amerika’da 1 numara konumuna gelmiş Cruze ise Türkiye’de 2011 yılının ilk çeyreğinde C-Sedan benzinli segmentinde % 14 pazar payı ile üçüncü sırada gayet başarılı bir satış grafiği çizmektedir.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın