CITROËN, kendi kalesi Paris Otomobil Fuarında sergiledigi yenilikleri ile uluslararası pazarlarda daha fazla söz sahibi olma hedefini vurguladı.
Fuarda CITROËN standında düzenlenen basın toplantısında konusan Citroën Genel Müdürü Frédéric Banzet, uluslararasi pazarlarda buyume startejileri dogrultusunda ozellikle C segmentine agirlik vereceklerini söyledi. Markanin dunyada ve ozellikle Turkiye, Rusya ve Çin gibi pazarlarda önemli satış payına sahip C sedan segmentindeki iddiasina dikkat ceken Banzet, fuarda lanse edilen C-Elysée ve C4 L modellerinin bu segmentteki iki onemli kozlari oldugunu söyledi.
Dünyada satılan her 3 otomobilden biri C segmentinde gerçekleşirken, C segmentinin içerisinde kompakt sedanlarin payi, Rusya’da yüzde 43 Çin’de yüzde 79, Türkiye’de yüzde 45.
Kasim ayında ilk kez Türkiye’de satışa sunulacak olan C-ELYSÉE, Citroën için gelecekteki en önemli stratejik global modellerden birisi olma özelliği taşıyor.
Toplantıda birçok yeni modelin lansmanını gerçekleştiren Banzet, bugüne kadar dünya genelinde 250 bin adet satışa ulaşan DS modellerinin gelecek neslinin örneği olan Numéro 9 konseptini de tanıttı.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın