Avrupa’nın yanı sıra Rusya ve Türkiye’nin de yer aldığı toplam 27 ülkeden 6 bin 450 yetkili servis arasından toplam 100 yetkili servis 2010 yılı içerisinde servis kalitesi ve müşteri tutma konusunda en iyi sonuçları elde ederek, En İyi Yetkili Servis ödüllerini almaya hak kazandı.
Bu yıl, Türkiye’den iki yetkili servis; Gümüş Otomotiv ve Tamaş Otomotiv ödüle layık görüldü.
Volkswagen Türkiye’nin en iyi hizmeti verdiğini kanıtlayan ve tekrarlanan onarım oranlarını en düşük seviyelerden birine indiren bu yetkili servisler, müşteri memnuniyetini de azami düzeyde gerçekleştirme başarısına ulaşarak bu yarışmada dereceye girdiler.
Tüm otomotiv sektöründeki en önemli faktörlerden biri olarak kabul edilen servis kalitesi, müşteri memnuniyeti ve müşterinin elde tutulması bakımından çok önemli etkiye sahip. Bu özelliğiyle bir bütün olarak otomotiv sektörüne önemli bir itici güç de temin eden servis kalitesi, uzun vadede Volkswagen markasına sadık kalan memnun müşteriler yaratmada son derece etkili bir unsur.
Bu konuya dikkat çekmek ve odaklanmak amacıyla 2008’de uygulanmaya başlanan Volkswagen Servis Kalitesi Ödülü Yarışması’nda, tüm Avrupa’dan en iyi 100 yetkili servis ilk olarak 2008 yazında Wolfsburg’daki bir törenle ödüllerini almıştı.
Ödül Töreni’nde konuşan Volkswagen Uluslararası Satış Sonrası Hizmetler Genel Müdürü Michael Horn, katılımcıların bu konuyla ilgili özel bağlılıklarından ve kendilerini adamış olmalarından övgüyle bahsetti. Horn, “Sonuçlar, son yıllarda – özellikle de tekrarlanan onarım oranlarının azalması bakımından – servis kalitesini sürekli bir şekilde artırdığımızı gösteriyor. Ayrıca ödül kazanan tüm servis ortakları, sistematik müşteri odaklı çalışma ve çalışanlarının kişisel bağlılıkları açısından üstün başarı kaydetmiştir.” dedi.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın