Dijital mecralar ve sosyal paylaşım sitelerinde uygulamaya aldığı çok yönlü pazarlama uygulamalarıyla otomotiv sektöründe önemli bir fark yaratan Volkswagen, şimdide satış sonrası hizmetlerini dijital dünya ve sosyal medya üzerinden vermeye başladı. Türkiye, Almanya’dan sonra ‘Volkswagen Servis Uygulaması’nın kullanıldığı ikinci ülke oldu.
Volkswagen müşterilerini birçok kolaylık bekliyor
Seyir hâlinde ve karşılaşılabilecek çeşitli durumlarda Volkswagen kullanıcılarını azami ölçüde desteklemek üzere hazırlanan Volkswagen Servis Uygulaması, araçla ilgili yararlı bilgilere hızlı ve zahmetsizce ulaşmaya imkân tanıyor. Türkiye’deki tüm Volkswagen yetkili satıcılarına ve servislerine adresleri ve yol tarifleriyle ulaşma kolaylığı sunan uygulamayla, kullanıcılar aynı zamanda Volkswagen’in hizmetleri hakkında daha fazla bilgi edinip, güncel ürün ve tekliflere ulaşabiliyor.
Herhangi bir arıza durumunda, araç ve bölge verilerinin otomatik olarak aktarılmasıyla Volkswagen Mobil Servisleri’nin kısa süre içerisinde yardıma gelmesini sağlayan Servis Uygulaması, araçtaki çeşitli uyarı ışıklarının ne anlama geldiği gibi bilgileri de içeriyor. Araç sahibinin park yerini belirlemesinden ve park süresini kontrol etmesine kadar birçok hizmet sunan uygulama, ‘Tercüman’ özelliği sayesinde de yurt dışında, Volkswagen servislerinde sorulan en önemli soruların tercümelerini aktarıyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın