Geçtiğimiz yılsonunda Türkiye lansmanı yapılan çılgın Volvo S60 ve ilk kez İstanbul Auto Show’da tanıtılan Volvo V60’ın zengin ürün yelpazelerine, verimlilikleriyle dikkat çeken 1.6 benzinli T4 ve 2.0 dizel D3 motor seçenekleri de eklendi. Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Torben Eckardt’ın evsahipliğinde Kıbrıs’ta düzenlenen lansmanla Türkiye pazarına merhaba diyen yeni motor seçenekleri, düşük yakıt tüketimleri ve çevreci yapılarıyla dikkat çekiyor.
Şimdiye kadar üretilen en dinamik Volvo olarak tanımlanan yeni S60 ve sürüş keyfinden ödün vermeyen ama S60’tan daha fazla yaşam alanına ihtiyaç duyanlar için geliştirilen V60, yeni motor seçenekleriyle ekonomiyi ön planda tutuyor ama DNA’larında yatan dinamizmden de asla vazgeçmiyor. S60 ve V60’ın yeni motor seçenekleri, görsel açıdan daha sportif olan R-Design paketiyle de satın alınabiliyor. R-Design versiyonları, özel şasileriyle sürüş zevkini de maksimuma çıkarıyor.
Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Torben Eckardt, T4 ve D3 motorların lansmanında yaptığı açıklamada; yeni motor seçenekleriyle S60/V60 ürün gamının büyük ölçüde tamamlandığını, buna karşılık ileriki dönemlerde başka sürprizleri de olacağını söyledi. Türkiye’deki vergi sistemi nedeniyle, üst sınıf modellerde dahi 1.6 litre ve altındaki motor seçeneklerine olan talebin çok yüksek olduğunu belirten Eckardt, otomatik şanzımanla kombine edilen yeni motor seçeneklerinin pazarın tüm beklentilerini karşılayacak potansiyelde olduğunu sözlerine ekledi. 2010 senesini, son 10 yılın rekor satışıyla bitirdiklerini anımsatan Eckardt, 2011’in hedeflerinin daha büyük olduğunu ve 4500 adetlik bir satış hedefleri olduğunu söyledi.
Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Torben Eckardt, T4 ve D3 motorların lansmanında yaptığı açıklamada; yeni motor seçenekleriyle S60/V60 ürün gamının büyük ölçüde tamamlandığını, buna karşılık ileriki dönemlerde başka sürprizleri de olacağını söyledi. Türkiye’deki vergi sistemi nedeniyle, üst sınıf modellerde dahi 1.6 litre ve altındaki motor seçeneklerine olan talebin çok yüksek olduğunu belirten Eckardt, otomatik şanzımanla kombine edilen yeni motor seçeneklerinin pazarın tüm beklentilerini karşılayacak potansiyelde olduğunu sözlerine ekledi. 2010 senesini, son 10 yılın rekor satışıyla bitirdiklerini anımsatan Eckardt, 2011’in hedeflerinin daha büyük olduğunu ve 4500 adetlik bir satış hedefleri olduğunu söyledi.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın