Fiat Türkiye’nin küçük hatchback sınıfında yer alan ve yenilenen iddialı modeli “Fiat Punto” için hazırladığı ve “Yenilenen Fiat Punto’yla Hayatın Hızını Yakala” sloganıyla ekranlara gelen reklam filmiyle taçlandırdığı iletişim kampanyası dikkatleri üzerine çekiyor.
Bir devam niteliğinde senaryoya sahip reklam filminde, aynı geceye 3 farklı randevusu denk gelen gencin, yeni Fiat Punto’yla yaşadığı maceralı yolculukları esprili bir dille yansıtılıyor.
Leo Burnett ve Fiat Türkiye imzalı reklam filminde yapmak istediği her şeyi yeni Fiat Punto sayesinde rahatlıkla gerçekleştiren gencin bu sayede de hayatın hızını yakalayabilmesi vurgulanıyor. Çekimleri 3 gün boyunca Nişantaşı, Sultanahmet, Çengelköy gibi farklı semtlerde gerçekleştirilen reklam filminde, Maroon 5’ın seslendirdiği “Moves Like Jagger” isimli parçası, yeni Fiat Punto’nun dinamizmine eşlik ediyor. Yönetmen Carl Prechezer tarafından çekilen ve Or Lul ile Sera Tokdemir gibi genç isimlerin yer aldığı “Hayatın Hızını Yenilenen Fiat Punto’yla Yakala” sloganlı reklam iletişimi kampanyası, televizyon filmi dışında, basın, outdoor, sinema ve dijital aktivitelerle de destekleniyor.
Ülkemizde ikisi benzinli olmak üzere toplam 4 motor ve 3 farklı donanım seçeneğiyle satışına başlanan yeni Fiat Punto’da isteğe bağlı olarak hem benzinli hem de dizel motor seçeneklerinde Dualogic otomatik şanzıman tercih edilebiliyor. 32 bin 330 TL’den başlayan tavsiye edilen kampanyalı anahtar teslim satış fiyatıyla rekabetçi yanını da ortaya koyan yeni Fiat Punto, üstün teknolojili konfor ve güvenlik donanımlarıyla fark yaratıyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın