Türkiye’de 2010 yılında A segmentindeki satışların % 21’ini oluşturan ve yılı sınıfının lideri olarak kapatan Kia Picanto, Türkiye’de satışa sunulduğu ilk günden beri büyük bir ilgi ile karşılanıyor. 2005, 2006 ve 2007 yıllarında da sınıfının en çok satan otomobili olan Kia Picanto’nun , yenilenen yüzüyle de sınıfındaki en iddialı araçlardan biri olmasına kesin gözüyle bakılıyor.
Uluslararası lansmanı Mart ayında Cenevre Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirilen yeni Kia Picanto’yu, çok daha karakteristik, olgun ve çarpıcı bir şehir otomobili olarak tanımlamak mümkün.
Kia Tasarım Merkezi’nin dünyaca ünlü baş tasarımcısı Peter Schreyer’e göre yeni Picanto, Kia’nın yeni tasarım anlayışının genel çizgilerini başarıyla taşırken, kendine has bir tasarım anlayışından da ödün vermiyor. Tamamen yeniden tasarlanan, uzunluğu ve dingil mesafesi artırılan yeni Kia Picanto’nun, “sevimli” ve “samimi” olarak tanımlanan karakteri, ”olgun” ve ”yakışıklı” gibi sıfatlarla tanımlanabilecek bir karaktere dönüştürüldü. Çarpıcı görünümü, etkileyici oranları ve dinamik tasarım dili ile araç artık yoldan geçenlerin bakışlarını üzerine çekiyor. Yeni formuyla Picanto, kendine güvenen ve olgun bir duruş sergileyerek segmentindeki diğer araçlardan ayrılıyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın