Teknolojinin tasarımla buluştuğu otomobilleri kadar hafif ticari araçları ile de fark yaratan Citroën; segmentinin önde gelen modeli Berlingo’nun yenilenen yüzüyle yolculukları daha da konforlu ve keyifli hale getiriyor. Binek Otomobil konforunu ticari araçlarına taşıyan Berlingo, tüm dünyada kendi segmentinde en çok satan iki modelden biri olarak öne çıkıyor. Güç, yakıt tasarrufu ve güvenlik alanlarında yüksek performans sergileyen Berlingo, ilk üretildiği 1996 yılından bu güne kadar 1.4 milyon adetten fazla satıldı. Türkiye pazarında ise lansmanından bu yana 48.000 adet satıldı.
Yeni Citroën Berlingo; sürücülere daha geniş bir iç mekan sunarken, marka kimliğiyle uyumlu ön tasarım ile daha kaslı bir ızgaraya ve LED gündüz sürüş farlarına sahip. Yeni Berlingo; binek kullanıcısına hitap eden Vizon Gri ve Ada Mavisi olmak üzere iki yeni renk seçeneği sunuyor. Arkadaki tüm yolculara yeterli ışık, aydınlatma, havalandırma ve münferit eşya koyma alanları sağlayan cam tavanlı ve parfüm sistemli Modutop paketi ve orta konsol modüler eşya koyma gözüyle hem ferah hem pratik. Müzik sistemine entegre bluetooth ve yine çift bölgeli otomatik klima ile tüm yolculuklar daha da konforlu Euro5 Normlu 115 bg’lik dizel motoru ile segmentinde ön plana çıkıyor. Modelin siyah detaylarla farklılaştırılmış ön tampon, dış dikiz aynaları, yan koruma çıtaları ve arka bagaj çıtası ile son derece şık bir dış mekana sahip özel seri Selection versiyonu ile kullanıcılar, ESP ve yan yastıklardan oluşan Güvenlik paketine sahip olabilecekler.
Markanın ticari araçlardaki kalitesi ve teknolojisini yansıtan yenilenmiş Berlingo, ekstra konfor ve fonksiyonellik arayan müşterilerin beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturuldu. Yeni Berlingo, 17 Nisan 2012 tarihinde Türkiye’de satışa sunuluyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın