“Yetkisiz ve özel servislere dikkat”

Geçtiğimiz yıl sahte parça kullanımı ve ithalatı konusunda savaş açan, aynı zamanda da Hyundai ismini izinsiz olarak kullanarak yetkili servis izlenimi yaratan ve tüketicileri yanıltan özel servislerle yasal yollardan savaşan Hyundai, bu konudaki duyarlılığını sürdürüyor. Ticari olarak tüketicileri yanıltmak yoluyla bu konuda haksız kazanç sağlayan işletmelerle yasal süreci devam ettiren Hyundai, aynı zamanda uzman olmayan mekanikerlerin ve boya – kaporta teknisyenlerinin orijinal olmayan parçaların kullanımı ile sürüş güvenliği zarara uğrayan Hyundai kullanıcılarını da bilinçlendirme faaliyetleri yürütüyor.

Taklit veya sahte parçalar ile uzmanlığı olmayan kişilerin bilinçsiz müdahaleleri araçların sürüş güvenliğini olumsuz etkiliyor. Taklit ve sahte parçaların kalitesi orijinal parçaların kalitesinden daha düşük olup, araç üreticilerinin belirlediği özelliklere uygun olamadığı için kaza ve arıza risklerini fazlasıyla artırıyor.

Aynı şekilde konusunun uzmanı olmayan ve otomobiller hakkında özel eğitim almamış yetkili servis görünümü altındaki servislerin yanlış müdahaleleri, araçlarda kimi zaman onarılması imkansız ağır hasarlar bırakabiliyor. Bununla birlikte yetkili üreticinin garanti süresi altındaki araçlarda sahte veya taklit parça kullanımı ve yetkili olmayan servislerin müdahalesinin Hyundai’nin Yetkili Servisleri tarafından tespit edilmesi durumunda araç garanti kapsamı dışında kalıyor.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.