Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Yokohama, Türkiye’deki sanal yüzünü yenileyerek, tüketicilere yepyeni ve renkli bir internet adresi sundu. 1983 yılından bu yana Bayraktar Grubu tarafından ithal edilen ve Türk tüketicilerin güvenini ve beğenisini kazanan Yokohama, yeni sitesiyle de ilgi çekiyor.
Yokohama Türkiye’nin tamamen yenilenen internet sitesinde, kurumsal bilgilerin yanı sıra, “Lastiğin Tarihçesi”, “Teknik Bilgiler” ve “Ürün Videoları” gibi bölümler yer alıyor. Lastiğin tarihçesi, Christopher Columbus’un kauçuğu keşfetmesi, ilk şambriyelsiz lastiğin ve alüminyum jantların piyasaya sunulması gibi renkli bir kronolojik süreçle anlatılıyor. Teknik Bilgiler bölümünde ise, lastik yanaklarının üzerindeki yazı ve simgelerin açıklamaları ile yakıt tasarrufuna yönelik tavsiyeler yer alıyor. Lastik ölçülerinin yer aldığı sayfada ise kullanıcılar, kendi ölçülerine en uygun Yokohama ürününü öğrenme, bu ürün hakkında detaylı ve görüntülü bilgi alma imkânına da sahip oluyorlar. Facebook entegrasyonu ve bayi otomasyon girişiyle de dinamikleşen siteyi ziyaret eden kullanıcılar, bayi iletişim bilgileri ve güncel fiyat listelerine de ulaşabiliyorlar. Sitede ayrıca, Yokohama’nın üretim sürecini geliştiren yarış pistlerindeki tecrübeleri ve güncel haberler de yer alıyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın